Auummmmm!!

Nampaknya Harimau Malaya mengaum lagi. Aku sendiri pun dah lupa, bila the last time orang luar pandang Malaysia. Maybe waktu zaman Allahyarham Mokhtar Dahari dulu. Budak-budak zaman sekarang, entah-entah sape SuperMokh pun tak kenal sape kan? Dato' Mokhtar Dahari ni telah diberi gelaran SuperMokh dan dinobatkan sebagai penyerang terbaik Asia oleh majalah World Star Soccer pada 1976 dulu. Nasib baik waktu sekolah rendah dulu, aku ade belajar pasal biografi dia. Kalau tak memang tak kenal la..




Berbalik pasal match malam semalam, walaupun Malaysia menang dengan agregat 4-2, tapi aku agak frust la. Tengok skuad kita main, performance agak menurun kalau nak dibanding dengan 1st leg aritu. Mungkin sebab dah dapat kedudukan selesa sikit kot? Apa-apa hal pun, hati aku tetap dengan Skuad Harimau Malaya. Keep it up the good work! :)

Lagi yang aku nampak, makin ramai perempuan melayu sekarang ni tengah aim pemain-pemain lelaki kita. Maklum la, K. Rajagopal rekrut semua yang hot-hot. Haha! Tapi bagus la, daripada dok tergilakan vampire omputih tu. Antara yang aku nampak tengah up sekarang ni, of course la penjaga gol yang ala-ala muka cina tu - Khairul Fahmi Che Mat a.k.a Apex atau KFCM. Tapi sayang, si Apex ni dah berpunya ye. Awek dia cun pulak tu..jeles aku! haha :D


Ada lagi 2-3 orang pemain kita yang tengah hot sekarang ni, tapi tak larat pulak nak taip banyak-banyak ni. Jam pun dah pukul 8.30, aku nak gi breakfast dulu..adios!

p.s: kepada yang nak usha-usha awek si Apex ni, boleh la tengok kat SINI. Tapi usha je ok, jangan kacau. Haha!

0 comments:



Post a Comment

Apa kata anda?